adsense ve lokalasyon
7
●386
- 12-08-2014, 15:09:15arkadaslar oncelıkle yorum yapan yapmayan herkese simdiden tesekkur ederim niche kelıme konusunda arastırma yaptım ve bi kelıme buldum buna site kurup kasmak ıstıyorum ama aklıma buna kurucagım siteyı turkiye lokalasyonlu bir hosta kursam sıkıntı olurmu yada yabancı lokalasyon dahamı ıyı olur bu konuda tecrubelı kısıler yorum yaparsa sevınırım simdıden tesekkurler
- 12-08-2014, 15:32:07Almanca sitem almanya lokasyon ingilizce sitem ingiltere lokasyon kullanıyorum.
Yerel aramalarda lokasyon farkı olabilir hocam. - 12-08-2014, 15:49:03ingılızce yayın yapıcamFoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turkıye lokalasyona kursam verım alamammıWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-08-2014, 15:52:39Üyeliği durdurulduBySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değişen pek fark yapmaz, takma kafana bunları ufak şeyler. - 12-08-2014, 15:53:10Sitenizin hitap ettiği ülke lokasyonu kullanırsanız siteniz o ülkeden giren kullanıcılara daha hızlı açılırBySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2014, 15:57:54Bilmem. Bence yurtdışında bir yerde sitenin barinmasi daha iyi olur gibime geliyor. Tabi sitenin scriptinin dili de önemli sanırım.BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2014, 16:11:28bende ole dusunmustum turkce sıtelerde almanya amerika fransa lokalasyon kullanıyoruz bisey olmuyo ama bıraz gec acılma olayı olabılıriGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle