• 12-08-2014, 15:09:15
    #1
    arkadaslar oncelıkle yorum yapan yapmayan herkese simdiden tesekkur ederim niche kelıme konusunda arastırma yaptım ve bi kelıme buldum buna site kurup kasmak ıstıyorum ama aklıma buna kurucagım siteyı turkiye lokalasyonlu bir hosta kursam sıkıntı olurmu yada yabancı lokalasyon dahamı ıyı olur bu konuda tecrubelı kısıler yorum yaparsa sevınırım simdıden tesekkurler
  • 12-08-2014, 15:26:38
    #2
    Hangi dilde yayın yapacak siteniz ?
  • 12-08-2014, 15:32:07
    #3
    Almanca sitem almanya lokasyon ingilizce sitem ingiltere lokasyon kullanıyorum.
    Yerel aramalarda lokasyon farkı olabilir hocam.
  • 12-08-2014, 15:49:03
    #4
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi dilde yayın yapacak siteniz ?
    ingılızce yayın yapıcam

    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanca sitem almanya lokasyon ingilizce sitem ingiltere lokasyon kullanıyorum.
    Yerel aramalarda lokasyon farkı olabilir hocam.
    turkıye lokalasyona kursam verım alamammı
  • 12-08-2014, 15:52:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingılızce yayın yapıcam



    turkıye lokalasyona kursam verım alamammı

    Değişen pek fark yapmaz, takma kafana bunları ufak şeyler.
  • 12-08-2014, 15:53:10
    #6
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingılızce yayın yapıcam



    turkıye lokalasyona kursam verım alamammı
    Sitenizin hitap ettiği ülke lokasyonu kullanırsanız siteniz o ülkeden giren kullanıcılara daha hızlı açılır
  • 12-08-2014, 15:57:54
    #7
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingılızce yayın yapıcam



    turkıye lokalasyona kursam verım alamammı
    Bilmem. Bence yurtdışında bir yerde sitenin barinmasi daha iyi olur gibime geliyor. Tabi sitenin scriptinin dili de önemli sanırım.
  • 12-08-2014, 16:11:28
    #8
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişen pek fark yapmaz, takma kafana bunları ufak şeyler.
    bende ole dusunmustum turkce sıtelerde almanya amerika fransa lokalasyon kullanıyoruz bisey olmuyo ama bıraz gec acılma olayı olabılır