Reklamı metnin içine gömme ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Reklamı metnin içine gömme ?
21
●
2.059
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Reklamı metnin içine gömme ?
1
2
3
10-02-2008, 21:30:25
#19
kaskirim
Fatih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu yasak. Ama denemek serbest tabi
yasak değil
10-02-2008, 21:31:51
#20
Fatih33
Üyeliği durduruldu
kaskirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yasak değil
Yazı içine kod gömmek yasak diye biliyorum.
10-02-2008, 21:36:06
#21
LG700
adsense
İlk resimi incelersen anlarsın yasakmı değilmi diye...
10-02-2008, 21:45:43
#22
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Evet Yasak değil
ve gayet güzel bir yönteme benziyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler