• 19-07-2014, 23:20:18
    #10
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dalga konusu açmak istemedim sadece 1 haftalık site için hatada 1 tl kazanmak normalmi onu merak etim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:19:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:04 --



    2 3 aya kadar azerbeycana gidicem ordan ödeme ala bilmek için dolar olarak yaptım daha karlı
    nasıl yaptın peki?
  • 19-07-2014, 23:22:26
    #11
    adsense hesap oluştuurken azerbeycan yazdım dolar olarak çıktı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:22:26 -->-> Daha önceki mesaj 23:21:33 --

    NOT: konuya zaman ayırıp mesaj yazan herkese R10+ verdim
  • 19-07-2014, 23:39:33
    #12
    fatbotter.com
    vakit kaybı

    r10+ mı isterim
  • 19-07-2014, 23:43:22
    #13
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vakit kaybı

    r10+ mı isterim
    çoğu kişinin 2 ci sayfaya gelmiceğini bildiyim için r10+ vericeğimi 2 ci sayfaya yazdım

    NOT: VERDİM R10+
  • 19-07-2014, 23:56:06
    #14
    Ne kadar kazanmış cepten giriyorum resim okunmuyor
  • 19-07-2014, 23:58:57
    #15
    r10+ vermek de moda oldu ne kadar gereksiz konu var ise hepsinde görür oldum
    başlık hatalı 1 haftada adsenseden kazanamadıgım para olabilir. yolun çok başındasınız hayırlısı
  • 20-07-2014, 00:00:43
    #16
    furkanhartavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar kazanmış cepten giriyorum resim okunmuyor
    50.000$ kazanmış, herkes hayretle bakıyor SS'ye. Resmen saçmalık. Welcome to R10'u geçin, hadi arkadaşım bir git de vaktimizi alma tarzından!
  • 20-07-2014, 00:06:46
    #17
    Bende çok yüksek bir mebla kazandınız hava atıyorsunuz sandım yahu
  • 20-07-2014, 01:53:40
    #18
    Sanirim konuyu yanlis anlamişsınız
    Konuyu açma sebebim 1haftalik sitede 1tıklama için 0,07$ vermesi normalmi ilkezadsense kulanıyorum ondan actim konuyu

    Not: konunun vakit kaybi olduğunu düşünenler mesaj yazarak vakit kaybetmesinler