lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vakit kaybı

r10+ mı isterim
çoğu kişinin 2 ci sayfaya gelmiceğini bildiyim için r10+ vericeğimi 2 ci sayfaya yazdım

NOT: VERDİM R10+