• 19-07-2014, 23:04:25
    #1
    merhaba arkadaşlar 2 hafta önce site açtım geçen hafta adsenseye başvurdum onaylandı ilk başvuruda 1 haftada resimdeki kadar kazandım normalmi sizce siz ne kadar kazanıyorsunuz haftada

  • 19-07-2014, 23:06:54
    #2
    Sektörünüz hitiniz nedir hocam.
  • 19-07-2014, 23:09:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hit sektör reklam yerleşimleri çok önemli. Kimi 10 hit ile 3 tık alabilir kimi 1k hitle.
  • 19-07-2014, 23:10:14
    #4
    sektör şiir sitesi
    hit 8 9 günde 94 tekil hit
  • 19-07-2014, 23:14:42
    #5
    cevabınıza baktım baktım baktım...

    yazsam mı yazmasam mı diye düşündüm.. sonra neyse dedim..

    ama yazmalıydım..

    hiç komik değil.. burda konuyu okuyarak saniyelerimi yedin, bi de bu yazıyı yazdırarak saniyelerimi yiyorsun. bu yazıyı okuyacak arkadaşların da zamanını yiyeceksin.

    bütün suç senin..

    konu mesajlarını alt alta koyup caps yapmak lazım welcome to r10 diye..

    Neyse hade selametle..
  • 19-07-2014, 23:16:12
    #6
    aslında adsense reklamları ile pek ilgilenmiyorum adsense ne tür siteleri onaylıyor diye merak etim bende elimdeki boş domainlere formalite icabı site kurdum onaya gönderdim 1 site 2 günde onaylandı amacım yüzde 100 adsense uyumlu siteler kurup 100 200 tl ye satmak şu an elimde güzel keywords şiir domaini var onu adsense uyumlu hale gitirmeye çalışıyorum yakında satıcamda
  • 19-07-2014, 23:16:44
    #7
    niye dolar?

    bu bir sorudur.
  • 19-07-2014, 23:17:57
    #8
    güzel kazanç tebrikler
  • 19-07-2014, 23:19:30
    #9
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabınıza baktım baktım baktım...

    yazsam mı yazmasam mı diye düşündüm.. sonra neyse dedim..

    ama yazmalıydım..

    hiç komik değil.. burda konuyu okuyarak saniyelerimi yedin, bi de bu yazıyı yazdırarak saniyelerimi yiyorsun. bu yazıyı okuyacak arkadaşların da zamanını yiyeceksin.

    bütün suç senin..

    konu mesajlarını alt alta koyup caps yapmak lazım welcome to r10 diye..

    Neyse hade selametle..
    hocam dalga konusu açmak istemedim sadece 1 haftalık site için hatada 1 tl kazanmak normalmi onu merak etim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:19:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:04 --

    biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye dolar?

    bu bir sorudur.
    2 3 aya kadar azerbeycana gidicem ordan ödeme ala bilmek için dolar olarak yaptım daha karlı