cevabınıza baktım baktım baktım...
yazsam mı yazmasam mı diye düşündüm.. sonra neyse dedim..
ama yazmalıydım..
hiç komik değil.. burda konuyu okuyarak saniyelerimi yedin, bi de bu yazıyı yazdırarak saniyelerimi yiyorsun. bu yazıyı okuyacak arkadaşların da zamanını yiyeceksin.
bütün suç senin..
konu mesajlarını alt alta koyup caps yapmak lazım welcome to r10 diye..
Neyse hade selametle..
hocam dalga konusu açmak istemedim sadece 1 haftalık site için hatada 1 tl kazanmak normalmi onu merak etim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:19:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:04 --
niye dolar?
bu bir sorudur.
2 3 aya kadar azerbeycana gidicem ordan ödeme ala bilmek için dolar olarak yaptım daha karlı