Bu reklam yerleşimi illegal mi [SS Mevcut]
23
●1.769
- 19-07-2014, 16:12:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Buyrun hocam önerilerinizi bekliyorum resimdeki şekilde %1.5 civarı sayfa to oluyor - 19-07-2014, 16:24:25Illegal bir şey yok hocam ustelik birimi 468,68 ile değişirsen daha kibar durabilirwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2014, 16:26:47Hocam ben sayfa to'yu artıracak daha fazla tıklanmasını sağlayacak öneri istemiştim ama sizdenbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


İllegal olmadığını biliyorum - 19-07-2014, 16:49:21"Bu tarz bir reklam yerleşimi acaba illegal mi?"wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demişsiniz hocam o sebeple yazdım. to da ideal reklama bogup arttırmak pek uygun değil. onun yerine tıklama oranı yüksek kategorilerde siteler açabilirsiniz. - 19-07-2014, 18:52:10Nasıl yok? üstteki 300x250 reklamın üzerine başlık geliyor. Reklamın üzerinde başlık olmamalı. Bakınız. Ayrıca Bu düzende şöyle de bir durum var Buna da Bakınız İki tane ihlal var şuanda siz illegal bir şey nasıl yok hocam ?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu düzen patlak bir düzen, sizinde haberiniz olsun.
- 20-07-2014, 00:05:49Bu düzen kesinlikle illegal! Ancak sitenin kazancı aylık 500 TL'yi geçmiyorsa pek sorun olmuyor. Ama üstünde kazanmaya başladıktan sonra emin olun ya uyarı ya da uyarısız domain ban alır bu yerleşim. Tecrübeyle sabittirbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bu düzen patlak bir düzen, sizinde haberiniz olsun.