beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Illegal bir şey yok hocam ustelik birimi 468,68 ile değişirsen daha kibar durabilir
Nasıl yok? üstteki 300x250 reklamın üzerine başlık geliyor. Reklamın üzerinde başlık olmamalı. Bakınız. Ayrıca Bu düzende şöyle de bir durum var Buna da Bakınız İki tane ihlal var şuanda siz illegal bir şey nasıl yok hocam ? Bu düzen patlak bir düzen, sizinde haberiniz olsun.