• 16-07-2014, 19:16:23
    #1
    Merhaba yeni bir sitem var ve adsenseye başvuru yaptım ilk aşama tamam fakat 2 hafta olmasına rağmen henüz onay mesajı gelmedi sitem adsenseye uygunmu tavsiyeleriniz neler yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    not: şu anki adsense reklamları başka hesaptan

    site adresim : herkesbilir.com
  • 16-07-2014, 21:35:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam siteniz gayet derli toplu ve hoş duruyor.Normalde onay mesajı 1-2 gün içinde gelir eğer gelmiyorsa sıkıntı var demektir.Ben de kısa süre önce adsense için bayağı uğraştım edindiğim tecrübe şu oldu:

    Öncelikle youtube ile başvurdum hemen kabul edildi.Daha sonra sizinki gibi bir siteyle (benimki yabancı içerikliydi) "youtube barındırma hesabıma" adsense panelden bu siteyi ekledim.Anında kabul edildi.Bence bir siteyle adsense almak biraz zor gibi.Ben önce youtube ile sonra da site ile aldım.Bilmem belki tesadüf olabilir ama denemekte fayda vardır belki de....
  • 16-07-2014, 21:37:18
    #3
    hocam bence sitede zaten adsense reklamı olduğundan onay ile ilgilenmemişdirler
  • 17-07-2014, 00:48:36
    #4
    reklamları kaldırıp tekrar deneyeceğim ilginize teşekkürler.