Türkiye'de adsense gelirlerinin düşmesi veya düşük olması çok normal. Her konuda kafalar çakallığa çalışıyor, hakkıyla kazanandan çalıyorlar. Sadece adsense değil, bu her alanda böyle. Çok akıllı(!) milletiz, bu yüzden uzaydan yazıyorum şuan.
Türkiye'de adsense gelirlerinin düşmesi veya düşük olması çok normal. Her konuda kafalar çakallığa çalışıyor, hakkıyla kazanandan çalıyorlar. Sadece adsense değil, bu her alanda böyle. Çok akıllı(!) milletiz, bu yüzden uzaydan yazıyorum şuan.