• 15-07-2014, 16:09:30
    #55
    İleride düzeltseler artık fazla kazandak yada adsense den iyi bir firma açılsa banlanma korkusuyla yaşamadan rahat rahat içeriklerimizi girsek


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 15-07-2014, 23:45:05
    #56
    Türkiye'de adsense gelirlerinin düşmesi veya düşük olması çok normal. Her konuda kafalar çakallığa çalışıyor, hakkıyla kazanandan çalıyorlar. Sadece adsense değil, bu her alanda böyle. Çok akıllı(!) milletiz, bu yüzden uzaydan yazıyorum şuan.
  • 17-07-2014, 16:40:10
    #57
    mrrssy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de adsense gelirlerinin düşmesi veya düşük olması çok normal. Her konuda kafalar çakallığa çalışıyor, hakkıyla kazanandan çalıyorlar. Sadece adsense değil, bu her alanda böyle. Çok akıllı(!) milletiz, bu yüzden uzaydan yazıyorum şuan.
    uzaya selamlar