• 09-07-2014, 03:00:22
    #1


    Siteyi değiştirme yeri yok ? bloggerde o siteyi kaldırdım halen o takılı kaldı

    f5 yaptıgında önce site yazma kutusu görünyor otomatik hemen normale dönüyor ?
  • 09-07-2014, 03:01:24
    #2
    mail adresini değiştirmen lazım
  • 09-07-2014, 03:05:11
    #3
    Ceranka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail adresini değiştirmen lazım
    neden ?
  • 09-07-2014, 03:06:12
    #4
    blogger olduğu için orda domain değişmez yoksa
  • 09-07-2014, 03:07:58
    #5
    Ceranka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogger olduğu için orda domain değişmez yoksa
    mail adresi derken gmail adresinimi ? nerden değiştireceğim ?
  • 09-07-2014, 03:09:51
    #6
    yeni mail adresi açıcaksınız sonra ayarlar kısmına girip yeni mail adresini davet edeceksiniz sonra yeni mail adresine giriş yapıp omaile mail gelecek onu onaylıcaksınız sonra panelden yeni maili yönetici yapıcaksınız
  • 09-07-2014, 14:55:42
    #7
    yeni maili yönetici yapamıyorm ?