• 24-06-2014, 01:48:49
    #10
    aynen öyle sanırım bende de aynı!
  • 24-06-2014, 01:50:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    abi ne tırstım ya kendimi can havliyle r10'a attım bu konuyu görünce içim rahatladı!
  • 24-06-2014, 01:52:22
    #12
    Panik yok hocam adsense gece 00:00 da sayyacları sıfırlıyor birazdan normale döner. Ödemelerle uğraşıyorlardır yarına hesapta paralarınız.
  • 24-06-2014, 01:56:54
    #13
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik yok hocam adsense gece 00:00 da sayyacları sıfırlıyor birazdan normale döner. Ödemelerle uğraşıyorlardır yarına hesapta paralarınız.
    Ödemelerde sıkıntı yok. Reklam gösterim 0.
  • 24-06-2014, 01:59:02
    #14
    Aynı sorun herkeste var .


    kesin bir işler yapıyor yansıma olmadan uyamam

    sorun gidecek her türlü ama 0 danmı baslayacak yoksa 2 saatin hakkını verecekmi onu bilemiyorum
  • 24-06-2014, 02:03:52
    #15
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun herkeste var .


    kesin bir işler yapıyor yansıma olmadan uyamam

    sorun gidecek her türlü ama 0 danmı baslayacak yoksa 2 saatin hakkını verecekmi onu bilemiyorum
    Merak etmeyin bu süredeki bütün tıklamalar panelinize yansır. Yıllardır bu şekilde ayda 1-2 kez olur. Eskiden mühendislerimiz bakım çalışması yapıyor tarzında uyarı çıkardı panele giremezdik şimdi sadece kazançlar yansımıyor adsense panelinizde dolaşıp raporlarınızı kontrol edip diğer işlemlerinizi yapabiliyorsunuz.
  • 24-06-2014, 02:13:43
    #16
    hayırlı olsun geldi

    sayaç
  • 24-06-2014, 02:20:57
    #17
    Sayaç geldi .
  • 24-06-2014, 02:25:26
    #18
    Geldi ama çok eksik Zamanla düzelir heralde her zamanki gibi.