• 05-02-2008, 14:18:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Jiletkaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam özgün içerik artık zor kardeşim niyemi kelime kalmadıkı arama motorlarında geçmeyen şimdi sen napcaksın bilyonmu bulacaksın nette biraz üstüne kendı yorumlarını atıcaksın aynı kelımeler olmucak yada hem aynı içerik kullanıcan yanındada diyer bölümlere vs kendın bişiler yazıcan özgün.
    Her zaman orjinal içerikten yana olmaya çalışıyoruz. Öneriniz dolayısıyla üzüldük.
  • 05-02-2008, 14:32:37
    #11
    bakın şöyle bişey yaptım ve yazı yayınlıyorum. sizce bu olurmu
    Komplo Teorileri
  • 05-02-2008, 17:28:18
    #12
    Orjinal olsun özgün olsun dediniz, işte özgünlük enteresan walla, konu seçimi olarak...
  • 05-02-2008, 17:31:35
    #13
    peki tutarmı?
  • 05-02-2008, 17:34:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar böyle topikler açmayın lütfen. Adsense konusunda "Aklıma fikir gelmiyo" demek, "biri bana hazinenin yerini söylesin" demek gibi birşey. Kimse bildiği bir hazine yeri varsa sana onun yerini söylemez. Belki ipuçları verir, ama senin beklediğin şeyleri vermezler. Zaten bilseler o senin aradığın şeyi, sana söylemek yerine kendileri yaparlar Adsense de başarı tek şekilde elde edilmiyor malum bikaç unsur var. SEO, Domain, Teknik anlamda tasarım, Görsel anlamda tasarım, İçerik, Güncellik, Reklam yerleşimi vb.. Ama şuda bi kesin ki aradığın şu özgün içerik, yani fikir, işin %50 'si gibi birşey.. Sen işin %50 sini dışarıdan beklersen nasıl olacak bu iş
  • 05-02-2008, 17:41:06
    #15
    Saolun arkadaşlar içeriğimi buldum sonunda sabahtan beri düşünüyom arkadaşlarla kavgalar ediyom siyaset için. İçeriğim siyaset ve komplo teorileri olacak.
  • 05-02-2008, 17:46:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Siyaset ve komploları kim googlede ararki :=(
  • 05-02-2008, 18:01:34
    #17
    Aslında çok güzel bir fikir.
    Hatta bu geliştirile bilir. Hatta üyelik konulup kullanıcılara komplo teorileri ekleme ve bu komplo teorilerine oy verme hakları verilebilir. Bütün teoriler bu kadar ciddi olmaz zorunda değil tabi biraz geyiğede vurulabilir mesela reel hocası bu sene herkesi sınıfta bırakacak gibi bi komplo teorisi de girilebilmeli falan... Yarı komplo teorisi yarı arkadaslık sitesi falan gibisinden
  • 05-02-2008, 18:27:53
    #18
    anladım o zaman wordprese geçmem gerekecek. Hatta sırf bunun için domainli falan bi site açmam lazım?