• 17-04-2014, 19:14:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ikinci onayı almış bulunmaktayım. Reklamlar gözüküyor maşallah. Yalnız hiç para gözükmüyor ? 0.00 da duruyor ?

    Sayfa görüntüleme sayısı
    172
    BGBG
    0,00 TL

    Çok heyecanlıyım cevaplarınızı bekliyorum
  • 17-04-2014, 19:15:33
    #2
    cünkü daha tıklama olmamış.
    Fazla heyecanlanma ilk 24 saat içinde banlanma riski vardır .
    Bu arada kimseye tıkla vs deme
  • 17-04-2014, 19:16:49
    #3
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cünkü daha tıklama olmamış.
    Fazla heyecanlanma ilk 24 saat içinde banlanma riski vardır .
    Bu arada kimseye tıkla vs deme
    Kendim bile tıklamadım kimseye de demedim, reklamları koydum bekliyorum
  • 17-04-2014, 19:33:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ilerde de olsa sakın ama sakın kendi reklamlarınıza tıklamayın. Google Adsense, siz kayıt olmadan önce bunu size söylüyor. Eğer tıklarsanız, ban yeme riskiniz çok büyük.
  • 17-04-2014, 19:37:10
    #5
    UstaUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilerde de olsa sakın ama sakın kendi reklamlarınıza tıklamayın. Google Adsense, siz kayıt olmadan önce bunu size söylüyor. Eğer tıklarsanız, ban yeme riskiniz çok büyük.
    Peki ama 0.01 kuruş bile elermemiş
  • 17-04-2014, 19:42:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hangi siteden onay aldınız neden benim siteyi bir türlü onaylamıyor hiçbirşey de demiyor yetersiz içerik demişti sonra içerik girdik baya özgün daha sonra tekrar gönderdik bu seferde hiçbirşey demedi tekrar gönder dedi.
  • 17-04-2014, 19:45:01
    #7
    Hayırlı olsun. Biraz zaman geçtikten sonra yansımaya başlaması gerekir.
  • 17-04-2014, 19:52:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bir gün kadar bekleyin bu kadar beklemişsiniz bir gün daha bekleyerek tıklamaları ondan sonra kontrol ediniz.
  • 17-04-2014, 19:55:45
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adsense Nisan ayinda gercekten sacmalamaya basladi artik.
    Yedek olsun diye bir Adsense daha almaya caliyisiyordum. 6 aydir icerik girip alamadigim blogdan bu haftaki basvurumda 2. onayi gecmisim bende
    Mail filan gelmemis ancak panele girebiliyorum 2. onay metni artik yok.
    Ayrica reklam gosterimi de aktif blogda...
    Edit: Bu hafta bir suru hesap alan gordum bu arada. Hadi hayirlisi..