Adsense Nisan ayinda gercekten sacmalamaya basladi artik.
Yedek olsun diye bir Adsense daha almaya caliyisiyordum. 6 aydir icerik girip alamadigim blogdan bu haftaki basvurumda 2. onayi gecmisim bende

Mail filan gelmemis ancak panele girebiliyorum 2. onay metni artik yok.
Ayrica reklam gosterimi de aktif blogda...
Edit: Bu hafta bir suru hesap alan gordum bu arada. Hadi hayirlisi..