Değerli adsense kullanıcıları fikirlerinize ihtiyacım var yeni onaylanan adsense reklamı yeri sizce uygunmu fikirlerinize ihtiyacım var
www.nigdesohbet.com sitemiz burası hepinize teşekkürler şimdiden....
Reklam yerim sizce iyimi
4
●395
- 23-03-2014, 22:55:58
- 23-03-2014, 23:05:19Site tasarımı çok zorluyor bu wp olmadığı içinVedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşşalara alsam daha uygun olucak sanırım footere eklicektim de sistem kabul etmiyor nasıl bir script ise değiştirmek istiyorum ama hit çok fazla korkuyorum
- 23-03-2014, 23:08:57Hitin fazlaysa değiştirme derim, fakat giriş yazısını ordan kaldırıp, bir adet 250x300 yazı içi sol tarafa ekleyebilirsiniz. İyi tıklama alırsınız...hostbuldum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2014, 23:13:09Çok teşekkür ederim tavsiyenizi değerlendireceğimVedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
