• 08-02-2014, 21:25:29
    #10
    hala bekliyor, hala bekliyor... Olmaz olsun böyle iş :S
  • 08-02-2014, 21:39:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala bekliyor, hala bekliyor... Olmaz olsun böyle iş :S
    Hocam iyi seni bekletiyo beni reddetmis bile
  • 09-02-2014, 01:31:27
    #12
    Yahu o kadar yatırım yaptım inşallah çöpe gitmez
  • 09-02-2014, 01:33:07
    #13
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu o kadar yatırım yaptım inşallah çöpe gitmez
    benım 2. onayı bekleme sürem 1 ayı gecmıstır heralde hocam bakalım bekliyozz
  • 09-02-2014, 01:44:35
    #14
    adsense herhalde onaylamaz siteniz adsensenin para kazanma alanlarını kapatıyor. Sen kozmetik ürünlerin satışı için reklam alanlarını forumunda dahi kullanırsan google onaylayanlarda onaylamaz. Sonuç itibari ile adsensenin gelirleri düştü bana bile mesaj atıyorlar hatalı tıklamalarınzı azaltalım şunları vsleri yapın diye. Gerçi senin sitenin onaylanmamasının kozmetik sitenin reklamı dışında başka nedenleride var.
  • 09-02-2014, 02:05:25
    #15
    Tha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense herhalde onaylamaz siteniz adsensenin para kazanma alanlarını kapatıyor. Sen kozmetik ürünlerin satışı için reklam alanlarını forumunda dahi kullanırsan google onaylayanlarda onaylamaz. Sonuç itibari ile adsensenin gelirleri düştü bana bile mesaj atıyorlar hatalı tıklamalarınzı azaltalım şunları vsleri yapın diye. Gerçi senin sitenin onaylanmamasının kozmetik sitenin reklamı dışında başka nedenleride var.
    Ne kozmetiği hocam ne diyorsunuz ?
  • 09-02-2014, 10:59:40
    #16
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kozmetiği hocam ne diyorsunuz ?
    siteniz itsbea... değilmi hocam
  • 09-02-2014, 12:44:59
    #17
    Tha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteniz itsbea... değilmi hocam
    Hayır o site ile hiçbir ilgim, bağım bulunmamaktadır.
  • 13-02-2014, 00:08:09
    #18
    gene reddettiler :S içerik full özgün tasarım site hızı vs. hepsi on numara :S yazıklar olsun ya