• 28-01-2014, 17:29:20
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tafsiyeniz icin tesekkur ederim. Bende deniyecegim bakalim

    Hollandaca,almanca,ingilizce,Turkce her dilde 2 site acmak istiyorum vaktim sabrim ve yatirim yapabilme gucu var bakalim ne olacak.

    gaza getirdiniz

    -
    Dilleri biliyorum translate ile calismam.
    Hollandaca dilini biliyormuşsunuz ama flamanca değil miydi o
  • 28-01-2014, 17:29:42
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba, bu ay şu ana kadar 900 TL'ye yakın bir rakam kazandım. Ay sonuna kadar 1000'i geçeceğini düşünüyorum. İnsanlar kazandığı ufak ücretleri ve yöntemlerini e-book'lar vs ler ya da ücretli danışmanlıklarla pazarlayabiliyor. Ben sizlerle paylaşmak istedim. Amerika'yı yeniden keşfetmiyorum, muhtemelen bu şekilde kazanan çok kişi vardır ama en azından diğerleri için fikir olsun...

    Öncelikle küçük bir site açtım moda sektörü ile ilgili. Ortalama 300'e yakın özgün konu girdim.

    Ardından bu sitenin hitleri 600-900 arasında değişmeye başladı. Facebook sayfası oluşturdum.

    100 TL bütçe ile facebook'ta reklam verdim. 1-2 K hayran kitlesi oluştu.

    Daha sonra facebook sayfasında günde 4-5 içerik paylaşmaya başladım. Sayfa 2 ay onunda 5K'lara geldi... Şu an 4. ay sonunda 8K civarında..

    Ardından moda ile ilgili bir kitle var elimde ve %98'i kadın ne yapabilirim diye düşündüm.

    Bu arada facebook sayfasında günde 3 normal içerik paylaşıyorsam, 1 tane de sitedeki konuyu linkiyle ekliyordum.

    Elimdeki kadın hitini kullanarak ,makyaj ile ilgili bir site kurdum. O sayfada paylaşmaya başladım.

    Sonra sağlık ile ilgili, sonra dekorasyon ile ilgili, sonra yemek ile ilgili...

    Şu an 4-5 siteden oluşan ufak bir network'üm var. Hepsinin facebook sayfası var. En büyüğü 10, diğerleri de 1-2 K'da.

    Hit olarak da günlük 5-6k hit alıyor toplam. 1 tanesi dışında hepsinde adsense ekli ve ortalama günlük 45-50 tl kazandırıyor... Tabii bazen 30'lara kadar düştüğü olabiliyor o da artık adsensenin malum değişimlerinden kaynaklı. Sanırım TL hesabı yerine $ hesabı olarak kalsaydı bu kazanç 2 ye katlanırdı...

    Dediğim gibi, masraflarım şunlar:
    • 5 domain
    • 5 host
    • Günde 2-3 tane post (kendim yazıyorum 30'ar dk ayırıp)
    • Facebook paylaşımları (otomatik planlıyorum)
    • Facebook reklamları (toplam 150 tl falan harcadım bugüne kadar)

    Umarım faydası olur birilerine

    Bol kazançlar.
    Pagerank kaç sitenizin tanıtım yazısı almak isterseniz fiyatı mesaj atabilirsiniz.
  • 28-01-2014, 17:31:39
    #30
    Takibe alıyorum, yararlı bilgiler için teşekkürler..
  • 28-01-2014, 17:35:35
    #31
    Birçok kişiye ilham olabilecek başarı hikayesi
  • 28-01-2014, 17:37:46
    #32
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hollandaca dilini biliyormuşsunuz ama flamanca değil miydi o
    Flemenko dili aslinda. Belcika Luxemburg ve Hollandanin birlesmis dili. Belcikanin yarisi Fransizca yarisi Flemenkce konusur.. Ama Hollandanin ust tarafi yani sinir olmayan tarafi Hollandaca konusur. Aslinda ayni dialekt farkli sadece
  • 28-01-2014, 17:40:32
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ediyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Sizin gibi yardımsever insanların hala bu hayatta olabildiğini görebilmek, hissetmek gerçekten mutluluk verici.
    Bende site işlerine girmeyi düşünüyordum. Her kafadan bir ses çıkıyordu. Açtım 2-3 site millete sorular soruyorum kimse cevap vermiyor. Varsa paran kralsın hesabı, milletin işi gücü para olmuş. E-Book'larda saçma sapan anlatımları böylesine özetlemeniz de ayrı bir güzellik olmuş. Tekrar teşekkürler.
  • 28-01-2014, 17:41:29
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu çok iyi. bu harika bilgileri paylaştığınız için ne kadar teşekkür etsek az.
  • 28-01-2014, 17:44:19
    #35
    Tek site üzerinden belirttiğiniz miktarı kazanmak için çabalamak gerek.
  • 28-01-2014, 17:50:19
    #36
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Bilgilendirme için teşekkürler, yararlı bir paylaşım.