• 07-07-2014, 00:48:54
    Hocam bilgilendirdiyiniz icin tesekur ederim
  • 07-07-2014, 01:01:40
    Tebrikler gerçekten. Bol kazançlar.
  • 07-07-2014, 01:38:34
    Hocam merhaba, networl'ündeki bütün siteler için ayrı adsense hesaplarımı kullanıyorsun yoksa tek hesap üzerindenmi iş yürütüyorsun?
  • 08-07-2014, 03:23:14
    Üyeliği durduruldu
    Sıkılmadan okudum. Çok başarılı anlatım olmuş. Ellerine sağlık.

    Herkese bol kazançlar.
  • 08-07-2014, 14:11:05
    tüm sitelerden mi 45-50 kazanıyorsunuz. her bir siteden mi?
  • 11-07-2014, 03:44:48
    Yazılarınızı ve yapılan bütün yorumları üşenmeden okudum. Böylesine güzel bir konu için teşekkürler. Tanrı kazancınızı daim etsin.
  • 11-07-2014, 03:56:16
    Gayet iyi bir çalışma sistemi ve sebat edilmesi durumunda başarı kaçınılmaz olacaktır.
  • 11-07-2014, 04:51:30
    Güzel konu olmuş..
  • 11-07-2014, 05:03:14
    Üç kuruş kazanabilmek için tabiri caizse internetin içine edenlere, çöp site oluşturanlara ibret olsun. Sorulacak sorular sorulmuş, yapılacak yorumlar yapılmış; diyecek söz kalmadı bana. Mükemmel anlatım. Allah daha çok versin kardeşim.