Hocam arkadaşın belki zamanı yoktur? konuyu açıp çıkmıştır, adsense konusunda yenidir nerden biliyorsunuz hemen ters davranıyorsunuz.
Mesaj sayımın artması bana ne gibi bir fayda sağlayacak bunu çok merak ettim doğrusu adsense konusunda bilgi sahibi olmadığım için bilmediğim bir konu hakkında EMİN olabilmek adına konu açtım..
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
Adsense'de yenidir onda yenidir bunda yenidir olayı değil bu. 30 saniyelik araştırma yapsa böyle bir konu açmasına gerek kalmaz. Zamanı yoksa zamanı olduğu zaman gelir aramasını yapabilir. Ben de geleyim bu konuya "Adsense nedir arkadaşlar?" "Adsense Türkiye'ye açık mı arkadaşlar?" vs gibi konular açayım. Forumdakilerin tepkisi ne olur söyler misiniz? İçinde fragman sitesi ile adsense geçen konu da bunlarla eş değer düzeyde bir konu. Adsense'in temeli yani. Bunu sorarak değil araştırarak bulmalı ve daha sonraki aşamalarda zorlandığı bölümlerde burada konu açmalı. Biz de zamanında adsense'de yeniydik ama temel konuları araştırma yaparak öğrendik.