• 16-01-2014, 02:42:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar olan bi hesap buldum onunla devam ediyorum. tl de kazançlar %60 düştü :/
  • 16-01-2014, 02:43:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Biz geçeli 3 ay oldu lanet herifler ya rakamsal olarak aynı ama tl batırdılar bizi.
  • 16-01-2014, 02:44:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    geçince halimizden daha iyi anlayacaksınız
  • 16-01-2014, 02:45:20
    #13
    ben de diyorum kazancım neden bu kadar düşük..
  • 16-01-2014, 03:02:29
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz euro ile yola devam problem yok..
  • 16-01-2014, 10:30:13
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar dolar ya da tl fark etmiyor. Şimdi tl olarak kullananlar aslında dolar olarak kullandıkları zaman aldıkları döviz kurunun aynısını alıyorlar. Dilerseniz denemesi bedava yukarıda NetAlp arkadaşımızın dediği gibi https://support.google.com/adsense/answer/139783 adresine girerek düzeltmeleri yapın ve görün.
  • 16-01-2014, 10:35:22
    #16
    fatbotter.com
    nigrior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar dolar ya da tl fark etmiyor. Şimdi tl olarak kullananlar aslında dolar olarak kullandıkları zaman aldıkları döviz kurunun aynısını alıyorlar. Dilerseniz denemesi bedava yukarıda NetAlp arkadaşımızın dediği gibi https://support.google.com/adsense/answer/139783 adresine girerek düzeltmeleri yapın ve görün.
    oh be dolar olarak görmesi ayrı güzel
  • 16-01-2014, 10:48:37
    #17
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh be dolar olarak görmesi ayrı güzel
    eheheh senin ki ayrı bir zevkmiş dostum
  • 29-01-2014, 12:39:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Benim hesap TL'ye geçmiş, bakalım nasıl etkileyecek.