• 18-12-2013, 21:50:13
    #10
    Hocam merhaba ben de 110 gün bekledim. Bazen askıda kalabiliyor, ya da gözden kaçırmış olabiliyor. Başvuruyu iptal edin ve yeniden başvuru yapın. Olumsuz da olsa cevap veriyorlar.
  • 18-12-2013, 22:06:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sitenizden değerlendirme için yeterli veri gitmemiş olabilir. Ziyaretçi sayınız (özellikle arama motorlarından giden ziyaretçi sayısı) ne durumda acaba.

    Kolay gelsin
    Bir önceki mesajda yazmıştım.

    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba ben de 110 gün bekledim. Bazen askıda kalabiliyor, ya da gözden kaçırmış olabiliyor. Başvuruyu iptal edin ve yeniden başvuru yapın. Olumsuz da olsa cevap veriyorlar.
    Başvuruyu nereden iptal edebilirim? Bulamadığım için yapamıyorum.

    Bu arada avatarın güzelmiş "Türk"
  • 19-12-2013, 22:14:00
    #12
    KorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önceki mesajda yazmıştım.



    Başvuruyu nereden iptal edebilirim? Bulamadığım için yapamıyorum.

    Bu arada avatarın güzelmiş "Türk"
    Kusura bakma geç oldu biraz.

    https://support.google.com/adsense/answer/9914?hl=tr
  • 19-12-2013, 22:35:42
    #13
    Hocam içerik eğitimle alakalı olduğu için onaylanmamış olabir başka bir site içeriği biraz daha özgün ve zengin bir siteyle denemenizi tafsiye ederim.
  • 20-12-2013, 00:07:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok önemli değil. Sağolasın.

    bedri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam içerik eğitimle alakalı olduğu için onaylanmamış olabir başka bir site içeriği biraz daha özgün ve zengin bir siteyle denemenizi tafsiye ederim.
    Ondan olduğunu sanmıyorum. Bu bilgilerin birçoğu özgündür ve kitaptan kopyalamadım. Ders notlarımdan yazdım. Bazı yerler karayolları trafik kanununda yazıyor ki o da kamu malı zaten.

    İkincisi ondan olsaydı

    http://www.ehliyetsinavi.info/dersle...rsleri/bolum1/

    bu siteye de reklam onayı vermemeleri lazımdı.

    Bence benim sorunum birçoklarının yaşadığı gibi başvurumun arada kaynamış olması. Ocağın ikinci haftasına kadar bekleyeceğim bakalım. Olmazsa iptal edeceğim.