Merhaba,
R10'da Mustafa Maşa'dan aldığım bir takipçi scriptim var. Analytics verilerine göre bu ayın ilk 18 gününde 15k ziyaretçinin yaklaşık 10k'sını organik aramalardan elde ettim. Bu siteye (anasayfa) 1 adet olmak üzere adsense reklamı koysam sıkıntı yaşar mıyım? Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.
Twitter Takipçi Sistemi ve Adsense
4
●487
- 18-12-2013, 17:44:21örnek verdiğiniz takipçi sistemi bunlar gibiyse adsense kullanıyor.
http://takipcikazan.org/
http://tiwittertakipci.com/