• 18-12-2013, 17:24:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    R10'da Mustafa Maşa'dan aldığım bir takipçi scriptim var. Analytics verilerine göre bu ayın ilk 18 gününde 15k ziyaretçinin yaklaşık 10k'sını organik aramalardan elde ettim. Bu siteye (anasayfa) 1 adet olmak üzere adsense reklamı koysam sıkıntı yaşar mıyım? Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.
  • 18-12-2013, 17:44:21
    #2
    örnek verdiğiniz takipçi sistemi bunlar gibiyse adsense kullanıyor.

    http://takipcikazan.org/

    http://tiwittertakipci.com/
  • 23-11-2014, 14:57:15
    #3
    Takipçi Bulutu ve Twitter Takipçi Arttır 'da kullanıyor.
  • 23-11-2014, 16:01:10
    #4
    sorun olmaz.
  • 23-11-2014, 16:19:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam her ihtimale karşı kullanıcıların kredi kasma bölümüne ekleyin banner şeklinde üstünede kredi kazanmak için reklama tıklayın derseniz geri dönüşü çok olacaktır.