• 11-01-2008, 05:54:24
    #10
    samimi cevap istiyorsan, kişisel fikrim: senin site korkunç...
  • 11-01-2008, 09:42:14
    #11
    moscow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samimi cevap istiyorsan, kişisel fikrim: senin site korkunç...
    bence korkunç ötesi.
    nereye tıklasan yeni sayfada açıyor.
    sitenin adını aklıma kazıdım bir daha asla girmem ben oraya

    şaka bir yana ama iyi bir elden geçmesi lazım sitenin.