selam,
kendi yazdığımız scriptleri ücretsiz paylaşacağım bir web sitesi yapıp geliri sadece adsense den almayı düşünüyorum.
acaba adsense için sıkıntı yaratacak durum olur mu ?
Adsense script hk
9
●536
- 29-11-2013, 11:56:44neden oluşturacağını düşündünüz ki?
https://support.google.com/adsense/answer/48182?hl=tr
bunlara uyduğunuz sürece hiç bir problem olmayacaktır... - 29-11-2013, 12:08:43Üyeliği durduruldupeki script yazıp ücretsiz paylaşarak sadece geliri adsenseden yapmak mantıklı mı ? kullanıcı ödemez parayı adsense öder bana gibi.s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekilde hem benim işim hemde script kullanıcılarının işi görülür düşüncesindeyim. - 29-11-2013, 12:10:38adsenseye uygun herşey üzerinden para kazanabilirsiniz. Ne kadar çok ziyaret, okadar çok para...dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bence yanlış bir yol izliyorsunuz. Önce iş programınızı kafanızda oluşturun. Sonra gelir modellemesi yaparsınız... - 29-11-2013, 12:45:25reklamlara genellikle bilinçsiz kişiler tıklıyor. çok nadiren ihtiyacımız olan birşey reklamda çıkarsa tıklıyabiliriz. script için gelenlerin hemen hemen hepsi bu işin içinden kişiler olacağından, tıklama oranınız çok çok düşük olacaktır. Umduğunuzu bulamazsınız diye düşünüyorum.dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2013, 12:51:35Üyeliği durdurulduşöyle de bişey var, scripti indiren öküz değil yaclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2013, 13:07:36yorum yok .dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela sen r10da hoşuna giden birşey bulunca reklama tıklıyomusun teşekkür amaçlı
mesela sen r10da hoşuna giden birşey bulunca reklama tıklıyomusun teşekkür amaçlı