dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam,

kendi yazdığımız scriptleri ücretsiz paylaşacağım bir web sitesi yapıp geliri sadece adsense den almayı düşünüyorum.

acaba adsense için sıkıntı yaratacak durum olur mu ?
reklamlara genellikle bilinçsiz kişiler tıklıyor. çok nadiren ihtiyacımız olan birşey reklamda çıkarsa tıklıyabiliriz. script için gelenlerin hemen hemen hepsi bu işin içinden kişiler olacağından, tıklama oranınız çok çok düşük olacaktır. Umduğunuzu bulamazsınız diye düşünüyorum.