• 23-11-2013, 10:36:30
    #1
    Arkadaşlar ben yeni görünümü sevemedim eski görünüme nasıl geçebilirim bilen vr mı
  • 23-11-2013, 10:38:23
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sol altta geri almak için buton var.
  • 23-11-2013, 10:39:25
    #3
    yok hocam o linki varsa link gönderebilir misiniz.Sol Altta hiç birşey yok
  • 23-11-2013, 10:45:10
    #4
    linki yok hocam siyah bir buton ''önceki ana sayaya dön'' yazıyor üzerinde ona basıp devre dışı diyeceksiniz
  • 23-11-2013, 10:45:42
    #5
    "Önceki anasayfaya dön" arkaplanı siyah bir buton var hocam sol altta.. linkini alamıyorum koyardım yoksa
  • 23-11-2013, 17:53:05
    #6
    sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linki yok hocam siyah bir buton ''önceki ana sayaya dön'' yazıyor üzerinde ona basıp devre dışı diyeceksiniz
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Önceki anasayfaya dön" arkaplanı siyah bir buton var hocam sol altta.. linkini alamıyorum koyardım yoksa
    resim ile gösterebilirmisiniz bulamadım hocam yok
  • 25-11-2013, 02:34:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende göremedim ya bizdemi sorun var acaba
  • 25-11-2013, 02:43:30
    #8
    Üyeliği durduruldu


    sol altta önceki anasayfaya dön butonu var ona tıkladığında üste doğru bir bar açılıyor oradan da devredışı bırak dersin geri döner
  • 25-11-2013, 16:07:12
    #9
    iyiyki yeni görünüme geçmemişim