Adsense Eski Görünüme Geçme ?
22
●10.391
- 29-11-2013, 04:01:38Yeni görünümü cok,sevdim ama tbm yazmıyor ki abi

Tapatalk 4 ile gönderildi - 09-12-2013, 20:20:00hocam biraz geç verdim kusura bakmayın ama öyle birşey yok valla tarayıcıdan mı neden bilemedim ama alışayım artık bu görünümeiswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

