• 29-11-2013, 01:42:11
    #10
    Yeni görünüm gerçekten berbat.
  • 29-11-2013, 04:01:38
    #11
    Yeni görünümü cok,sevdim ama tbm yazmıyor ki abi

    Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 09-12-2013, 20:20:00
    #12
    iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    sol altta önceki anasayfaya dön butonu var ona tıkladığında üste doğru bir bar açılıyor oradan da devredışı bırak dersin geri döner
    hocam biraz geç verdim kusura bakmayın ama öyle birşey yok valla tarayıcıdan mı neden bilemedim ama alışayım artık bu görünüme
  • 07-07-2014, 15:51:33
    #13
    teşekkür ederim işime yaradı
  • 11-08-2014, 20:55:45
    #14
    hiç hiç beğenmedim kazançlarıda göremiyoruz bu yeni temayla
  • 15-08-2014, 00:42:24
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni görünüm çok dandik.
  • 15-08-2014, 23:11:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bende yeni görünüme tamamen geçtim çok dandik ve berbat umarım tepkiler olur ve düzenlemeler olur
  • 17-08-2014, 23:15:44
    #17
    Eski görünüme geçilmiyor artık heralde çok karışık bu ya aylık kazanç yazmıyor
  • 23-08-2014, 20:49:37
    #18
    google her yenilemede daha kötü ne yapılabilirin cevabını arıyor sanırım