• 08-10-2013, 22:56:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Daha önce başka sitelerimle pek çok kez adsense'e başvurdum ve hepsinde reddedildim. Full özgün içerikli, korsan olmayan sitelerim bile google politikalarına uygun değil sebebiyle red yedi. Bu kez yepyeni bir siteyle ve hesapla başvurmak istiyorum. Bu siteyle de red yememek için ne yapmalıyım? Sizce adsende bu siteyi kabul eder mi? Etmezse ne gibi şeyler yapmalıyım. Doğrusu yanlışı nedir bu sitenin?

    Site İçin Tıklayın

    Yardımlarınızı bekliyorum
  • 08-10-2013, 23:06:14
    #2
    şu anki adsense reklamları sizemi ait
  • 08-10-2013, 23:08:31
    #3
    eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anki adsense reklamları sizemi ait
    şu anda adsense reklamı yok hocam. gittigidiyor reklamı var. onları sadece reklam yerleri belli olsun diye koydum. yani adsense'e başvururken kaldıracağım o reklamları. eğer kabul ederse adsense, o reklam yerlerine koymayı planlıyorum reklamları. kullanıcıyı rahatsız etmeyecek şekilde yani.
  • 08-10-2013, 23:19:47
    #4
    hocam sayfalarınızda paragraflar halinde içerik olması lazım veya adsense nin kabul edebilmesi için sağlam bir hitiniz olması lazım. İndekslenen bazı sayfalarınızda hemen hemen hiç içerik bulunmuyor. Bazı içeriklerinizdeki metinler de tamamen şarkı sözü. Bunlar da özgün değil. Sözlüklerin genelinin zaten böyle olduğunu biliyorum.

    Sözlüklerin kabul edilmesi için adsense'yi etkileyecek hite sahip olması gerekir. Başka türlü entry tarzı yazılarla çok zor...
  • 08-10-2013, 23:25:48
    #5
    camfroger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sayfalarınızda paragraflar halinde içerik olması lazım veya adsense nin kabul edebilmesi için sağlam bir hitiniz olması lazım. İndekslenen bazı sayfalarınızda hemen hemen hiç içerik bulunmuyor. Bazı içeriklerinizdeki metinler de tamamen şarkı sözü. Bunlar da özgün değil. Sözlüklerin genelinin zaten böyle olduğunu biliyorum.

    Sözlüklerin kabul edilmesi için adsense'yi etkileyecek hite sahip olması gerekir. Başka türlü entry tarzı yazılarla çok zor...
    anladım hocam. peki ne kadar hit gerekli? çünkü günlük 2000 tekil hitli başka bir sözlük sitem kabul edilmemişti.
  • 08-10-2013, 23:29:21
    #6
    Hayır
  • 08-10-2013, 23:29:59
    #7
    Shark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır
    Neden
  • 08-10-2013, 23:32:04
    #8
    hiç sözlük sitesinde adsense reklamı görmedim + artık reklam almak çok zorlaştı, önceden ahmet mehmetin sitesini gösterip reklam alıyodu mehmetin reklamdan haberi dahi yoktu mesela
    ama şimdi öyle değil 15 site ile reklam başvurdum hiç birinde onay alamadım 100% özgün 4 site kesin 2'inci onayı alır dedim almadı, onlar almadıysa başka sitelerin alma şansı çok düşük diye düşünüyorum
  • 08-10-2013, 23:37:51
    #9
    dvdcollector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam. peki ne kadar hit gerekli? çünkü günlük 2000 tekil hitli başka bir sözlük sitem kabul edilmemişti.
    Size tavsiyem yazar alımını durdurun. Hatta yazar olanların da yazmalarını bir süre engelleyin. Bir süre kendi başınıza veya birkaç arkadaşınızla uzun uzadıya özgün yazılar girin. Olan entryleri de editleyin. Google'de indekslediği sayfalara göz atın site:siteadı.org diye google ye aratma yaptırdığınızda indekslenmiş sayfaları göreceksiniz. Burada boş olan entryler var. Onlara da olabildiğince uzun entryler girin veya google webmaster tools'tan indekslenip de entry olmayan linklerinizi tek tek kaldırın. Hite gerek olmadan bu şekilde adsense alabilirsiniz diye düşünüyorum. Adsense'yi aldıktan sonra yazar alımını açın. Ha bu süreçten sonra banlanma ihtimaliniz olabilir. Ona bir şey diyemeyeceğim.

    Ha bu arada... başvuru esnasında da gittigidiyor'u başvurmadan önce kaldırın.

    Hitin çok ciddi sayıda olması lazım hocam çünkü entry formatı çok kısa oluyor, site devamlı güncellenmeli. Trafik devamlı olmalı...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:37:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:34:28 --

    Shark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç sözlük sitesinde adsense reklamı görmedim + artık reklam almak çok zorlaştı, önceden ahmet mehmetin sitesini gösterip reklam alıyodu mehmetin reklamdan haberi dahi yoktu mesela
    ama şimdi öyle değil 15 site ile reklam başvurdum hiç birinde onay alamadım 100% özgün 4 site kesin 2'inci onayı alır dedim almadı, onlar almadıysa başka sitelerin alma şansı çok düşük diye düşünüyorum
    Ekşisözlük, uludağsözlük, hatta sözlükspot'ta bile adsense görmeniz mümkün.