• 05-10-2013, 19:46:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her TL ye geçen kendisi manuel mi istanbul yaptı sanki ?
    benim saat dilimini düzeltiğim hesabım tl olmuş diger hesabım hala $ o yüzden sordum..
  • 16-10-2013, 11:39:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hala hesabim dolar odemelerde sorun olur mu
  • 16-10-2013, 11:52:55
    #12
    Benim de dolar dolar daha iyi geçmesin
  • 16-10-2013, 11:59:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yeni hesap açtım otomatik ,TL olarak geldi fakat sitemi hala incelemediler o yüzden hesabım onaylanmadı ..

    TL yi gördük ya oda iyidir diyorum
  • 16-10-2013, 17:22:47
    #14
    Kaldığınız sürece keyfini sürün tl daha da berbat oldu ama google bunla ilgili açıklamaya yapmıştı zaten hepsini kısa bir süre de tl ye geçireceğiz diye.
  • 16-10-2013, 20:34:35
    #15


    Doların Kıymetini Bil Bizim Düştüğümüz Durumlara Düşmeyin hocam