JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her TL ye geçen kendisi manuel mi istanbul yaptı sanki ?
benim saat dilimini düzeltiğim hesabım tl olmuş diger hesabım hala $ o yüzden sordum..