örnek verdiğiniz oyunskor'da kaydırma çubuğuna çok yakın mesela, sayfayı kaydırma isterken yanlışlıkla tıklanma olasılığı var.
Bu yüzden çıubuk ile reklam arasında en azından imlecin sığacağı kadar bir boşluk olması lazım.
Ben de bu şekilde en az 2 yıldır kullanıyorum sıkıntı çıkmadı.
peki bu tarz arada boşluk bırakılırsa sorunsuz bir yerleşim midir başka arkadaşlar da kullanıyor mu bu şekilde?