attığım maile bir cevap geldi. aynen yazıyorum;
Merhaba xxxxx Bey,
E-postanız için teşekkür ederiz.
AdSense hesabınızı incelediğimde, Eylül ayı kazancınızın an itibariyle x,xxx.xx TL olduğunu görmekteyim.
Yeni faturalandırma sistemine geçiş sırasında kısa süreli olarak bir aksaklık yaşanmış olabilir.
Bu konu hakkında sorun yaşamaya devam ederseniz, bu e-postayı yanıtlayarak beni bilgilendirmenizi rica ederim.
Saygılarımla,
xxxxx xxxx
---------------------------------------------
düşündüğümüz üzere kısa süreli bir problem oluşmuş. hesabımdan da kontrol ettiğimde düzelmiş olarak görüyorum...
bu adamları seviyorum ya...