• 01-10-2013, 01:21:59
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun devam ediyor bende de.
  • 01-10-2013, 13:24:08
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @ozgurland, düşük bant genişliğine girip en alttan bir geri bildirim bırakabilir misiniz ?
  • 01-10-2013, 13:48:15
    #39
    chrome veya yandex kullanın frefox da sorun var
  • 01-10-2013, 14:38:33
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun çözülmüş durumda bende. Firefoxla sorunsuz olarak girebiliyorum şu anda.
  • 01-10-2013, 14:42:40
    #41
    Benimkide düzelmiş şuan sorunsuz açılıyor.
  • 01-10-2013, 15:10:24
    #42
    An itibariyle sorun giderilmiş