her birimiz günde 3 4 tane genel yazı yazmaya karar verdik.
belki günde 10 tane bile yazı girilebilir toplamda. genelden kastım internet sağlık para aklınıza ne gelirse.
bizi düşünmeye sevk eden durumsa şu; acaba birkaç tane blog kurup belli konularda mı yazı üretsek yoksa hepsini ayrı bir blog için mi kullansak?
bir de özgün güncel genel blog fikri (fikir demek doğru değil ama) adsenseden asgari ücret kazanmaya yeter mi?
tecrübelerinizi de paylaşırsanız ne mutlu

blog dili Türkçe'dir.