• 25-08-2013, 13:17:32
    #10
    Arkadaşlar benimde son 3 - 4 gündür 0.02 lerde....bu konuda azda olsa önerisi olacak yada yardımcı olacak birileri varmıdır.Bukadar olunca heves kalmıyor.
  • 25-08-2013, 13:36:29
    #11
    Bende de durumlar kötü
  • 25-08-2013, 15:55:48
    #12
    Tiklar bugunde mi gec sayiliyor?
  • 25-08-2013, 16:02:51
    #13
    bende de son 1 haftadır düşüşler var doların yükselmesinden kaynaklı olsa gerek.. millet reklam mı vermiyor anlamadım gitti..