• 15-08-2013, 22:47:30
    #19
    Siteniz özgün olabilir, ancak gelen mesajın çözümü için yapmanız gerekenleri söylüyorum. inşallah tema değişip reklamları azaltarak sorun çözülür.
  • 16-08-2013, 00:08:01
    #20
    paradox1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin konunun başını okumadınız galiba hocam. Sitemde zaten 1 tane bile kopya içerik yok. Hepsi özgün..
    Bana kalırsa yardımcı olan arkadaşlara aşağılayıcı cevap veriyorsunuz. Bence biraz daha yumuşak konuşun tavrınız bana da sert geldi biraz.
  • 16-08-2013, 00:09:59
    #21
    TurkLeecH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa yardımcı olan arkadaşlara aşağılayıcı cevap veriyorsunuz. Bence biraz daha yumuşak konuşun tavrınız bana da sert geldi biraz.
    Biraz yanlış gelmiş hocam size. Eğer sert konuşmak istesem sizli bizli konuşmazdım takdir edersiniz. Arkadaşın konunun başını okumadığından bahsettim sadece. Kimseyi kırmak veya sert konuşmak gibi bir amacım yok tabi ki.
  • 16-08-2013, 01:10:44
    #22
    Adam gergin hocam sağlık olsun. Bizimde başımıza gelebilir. Arkadaşın kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Adam emek vermiş banlanmış gerginliğine vermek lazım. Herkesin hakkında hayırlısı neyse o olsun.
  • 16-08-2013, 10:18:55
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    paradox1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtirazı yaptım bakalım. Temayı değiştirdiğimi ve reklamlardan birini konu içeriğinden kaldırdığımı söyledim. Ayrıca site içeriğimin %95'nin özgün olduğunu da ekledim..
    Site içeriğinin özgün olduğunu söylüyorsunuz, muhtelemen reklam yerleşimi ( tema ) kaynaklı bir sorundur. Temayı değiştirdiyseniz muhtelemen açılır. Allah yardımcınız olsun.
  • 16-08-2013, 20:21:50
    #24
    Nevermind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site içeriğinin özgün olduğunu söylüyorsunuz, muhtelemen reklam yerleşimi ( tema ) kaynaklı bir sorundur. Temayı değiştirdiyseniz muhtelemen açılır. Allah yardımcınız olsun.
    İnşallah hocam ses soluk yok bakalım bekliyoruz...
  • 17-08-2013, 10:53:49
    #25
    Haftasonu gelmez muhtemelen pazartesi ya da salı günü gelecektir.
  • 17-08-2013, 22:48:30
    #26
    Nevermind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftasonu gelmez muhtemelen pazartesi ya da salı günü gelecektir.
    İnşallah hocam ya.. Valla reklamsız olunca hiç içimden siteyle ilgilenmek gelmiyor
  • 19-08-2013, 19:46:25
    #27
    Mutlu son oldu Reklamlarım şu an açılmış fakat bana herhangi bir mail gelmedi bu konuyla ilgili... Normal mi bu?