TurkLeecH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa yardımcı olan arkadaşlara aşağılayıcı cevap veriyorsunuz. Bence biraz daha yumuşak konuşun tavrınız bana da sert geldi biraz.
Biraz yanlış gelmiş hocam size. Eğer sert konuşmak istesem sizli bizli konuşmazdım takdir edersiniz. Arkadaşın konunun başını okumadığından bahsettim sadece. Kimseyi kırmak veya sert konuşmak gibi bir amacım yok tabi ki.