Tıklarda sıkıntımı varmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tıklarda sıkıntımı varmı?
9
●
510
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Tıklarda sıkıntımı varmı?
1
2
14-08-2013, 22:01:32
#10
N0S
kralmchalen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En kısa zamanda düzelir inş. yoksa sonumuz kötü
aynen hocam bazı günler oldu 3 $ bıraktı ertesi gün adsense saatine göre başlayınca birden 6 usd den başladı şeklinde sıkıntılar oluyor ama bakalım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler