• 08-08-2013, 02:46:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben daha önce banlanmıştım sonra üstünden baya geçti 1 yıl flan birinden hesap aldım tekrar aynı bilgileri girdim kaç kerede ödeme aldım halada kullanıyorum sıkıntı yok yani bilgilendirme amaçlı yazayım dedim.
  • 08-08-2013, 02:56:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Valla anlamadım hocam ben bu olayı daha önce ödeme almış hesaplar daha güvenli oluyor sanırım
  • 08-08-2013, 02:59:09
    #12
    https://www.r10.net/google-adsense/84...enecektir.html

    tamamı mevcut konumuzdaki ücretsiz bilgilendirme de
  • 08-08-2013, 02:59:33
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk günden nasıl banlandın arkadaş .Büyük başarı.
  • 08-08-2013, 04:56:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk günden nasıl banlandın arkadaş .Büyük başarı.
    Site yabancı hiti çok 50 $ olunca birden heralde ondan banlandı anlayamadım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:13:14 -->-> Daha önceki mesaj 03:12:00 --

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/google-adsense/84...enecektir.html

    tamamı mevcut konumuzdaki ücretsiz bilgilendirme de
    Okuyorum hocam teşekkürler emeğine sağlık

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:56:06 -->-> Daha önceki mesaj 03:13:14 --

    Sitenin who is bilgileri kapalıysa adsenseye bir sorun teşkil ediyormu?
  • 08-08-2013, 05:55:13
    #15
    hocam tekrar adsense hesabı alabilirsiniz sorun değil fakat başvururken adres bilgileri ve başvuruacağın site değişik olsun.birde hesap bilgilerinizi farklı bir bankayı tanımlayın.hesap satın alırsanızda isim değiştirince herhangi bir sorun olmaz birçok kez adsense alıp sattım herhangi bir sorun olmadı.sadece daha önceki tanımlı hesap bilgileri telefon numarası adres.. vs aynı olmasın.isim aynı olsada bişey olmaz.
  • 08-08-2013, 14:46:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sitenin who is bilgileri kapalıysa adsenseye bir sorun teşkil ediyormu?