• 02-08-2013, 20:19:22
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nasıl kurtardınınız hocam ?

    En azından ilerde başına gelecek arkadaşlar için faydalı olur.
  • 13-08-2013, 17:31:13
    #11
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kurtardınınız hocam ?

    En azından ilerde başına gelecek arkadaşlar için faydalı olur.
    İkincil e-posta ile kurtarabildim hesabı.Ardından telefon vb.tüm güvenlik önlemleriniz aldım.