adsense iki gündür coştu - Sayfa 12 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
adsense iki gündür coştu
122
●
8.655
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
adsense iki gündür coştu
İlk
2
7
8
9
10
11
12
13
14
01-08-2013, 11:47:30
#100
WebWon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üçyiz, üçyiz, üçyiz... yüiz...
Kurban, benimki niye digerlerinden eskik ?
Şaka maka brezilya fönü reklamı tbm 0.20 lerde idi. Bu da geldi geçti. Kupon kullanmış herhalde
01-08-2013, 11:53:20
#101
By_MiCRoP
Yine kaldığımız yerden devam ediyoruz...
TBM 0.01
Dün TBM 0.99 ile başlamıştım vay bee..
01-08-2013, 11:53:39
#102
caymans
gerçekten garip .
7 tane tık , tık başına 0,94
Muhteşem bir şey
Hep böyle olsa.
01-08-2013, 16:45:43
#103
tarantula901
artık eskı duzene gırdım ay sonu hedıyesıymıs
01-08-2013, 21:54:22
#104
Teknonix
Yaklaşık 1 haftadır Adsense'e girip bakmıyordum, mesajlarınızı görünce bir bakayım dedim. Evet gözle görülür derecede artış olmuş. Umarım hep böyle gider.
31.07.2013 raporum
27.07.2013 raporum
01-08-2013, 21:55:26
#105
WebSitesiAdresi
nazar ettiniz nazar.
01-08-2013, 21:56:17
#106
hadifilmizle
ay sonu adworsçüler kuponları bitirdi bugün normal seyrinde devam ediyor..
01-08-2013, 22:01:04
#107
Teknonix
Hatırlarsanız geçen yıl Aralık ayında çok fena düşüşler yaşamıştık. Bu sene sonunda telafi edecek sanırım geçen yılın düşüşlerini
01-08-2013, 22:01:20
#108
sinan3
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk haftalar kötü geçiyor ortada düzelmeye başlıyor genelde ay sonu normal oluyor.eğri bir grafik oluşuyor.
İlk
2
7
8
9
10
11
12
13
14
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler