• 01-08-2013, 11:47:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üçyiz, üçyiz, üçyiz... yüiz...

    Kurban, benimki niye digerlerinden eskik ?

    Şaka maka brezilya fönü reklamı tbm 0.20 lerde idi. Bu da geldi geçti. Kupon kullanmış herhalde
  • 01-08-2013, 11:53:20
    Yine kaldığımız yerden devam ediyoruz...

    TBM 0.01 Dün TBM 0.99 ile başlamıştım vay bee..
  • 01-08-2013, 11:53:39
    gerçekten garip .
    7 tane tık , tık başına 0,94

    Muhteşem bir şey

    Hep böyle olsa.
  • 01-08-2013, 16:45:43
    artık eskı duzene gırdım ay sonu hedıyesıymıs
  • 01-08-2013, 21:54:22
    Yaklaşık 1 haftadır Adsense'e girip bakmıyordum, mesajlarınızı görünce bir bakayım dedim. Evet gözle görülür derecede artış olmuş. Umarım hep böyle gider.

    31.07.2013 raporum


    27.07.2013 raporum
  • 01-08-2013, 21:55:26
    nazar ettiniz nazar.
  • 01-08-2013, 21:56:17
    ay sonu adworsçüler kuponları bitirdi bugün normal seyrinde devam ediyor..
  • 01-08-2013, 22:01:04
    Hatırlarsanız geçen yıl Aralık ayında çok fena düşüşler yaşamıştık. Bu sene sonunda telafi edecek sanırım geçen yılın düşüşlerini
  • 01-08-2013, 22:01:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk haftalar kötü geçiyor ortada düzelmeye başlıyor genelde ay sonu normal oluyor.eğri bir grafik oluşuyor.