neden reklam birimi oluşturamıyorum
6
●428
- 14-06-2013, 11:43:42hocam site içi arama motoru üzerinden kayıt oldum ama o yüzden mi sıkıntı yapıyor dersinbulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2013, 15:28:01https://www.r10.net/google-adsense/54...ste-boyle.htmlbulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan - 14-06-2013, 21:15:46ben yaptımda bekletiyor 3.günü bugünbulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isleminiz geröekleşmiyor diyor