• 04-05-2013, 10:36:09
    #1
    konu kilit
  • 04-05-2013, 10:37:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yönetimi verseniz bizde kazansak hocam.
  • 04-05-2013, 10:39:23
    #3
    oha zengin olduk yaşasın oley yuppı dımtıs dımtıs
  • 04-05-2013, 10:40:58
    #4
    Bende merak ettim neymiş o yönetim..İllegal mi yoksa tıklatatarak mı ?
  • 04-05-2013, 10:53:30
    #5
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende merak ettim neymiş o yönetim..İllegal mi yoksa tıklatatarak mı ?
    program aracılı ile hem hit hem tıklama yapıyor tek sorun tıklama oranı %5 ile 20 arasi oluyor .D
  • 04-05-2013, 11:05:20
    #6
    Yanlış anlamayın sakın espri idi illegal kelimesi..Daha çok kazanma dileğimle...
  • 04-05-2013, 11:14:33
    #7
    bi bitmediniz...
  • 04-05-2013, 11:16:53
    #8
    Şöyle konuları açıpta birde üste çıkma durumunuz yokmu arkadaş ayıptır yahu bugün size yarın o arkadaşınıza sıra gelecek ayrımcılık yapıyor deyince farklı bişey sanmıştım bende
  • 04-05-2013, 11:17:46
    #9
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın sakın espri idi illegal kelimesi..Daha çok kazanma dileğimle...
    millet banlanmıcağını bilse ne illegal işler yapar banlanmayı göze alan 1 kişide deneme yapaliriz gerçkten kazanıoyr mu kazanmıyor mu