• 27-04-2013, 18:25:23
    #10
    2 gündür TBM'de ciddi bi düşüş var fakat Sayfa TO ise günden güne artmakta

    Dün



    Bugün

  • 27-04-2013, 18:30:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Oranlara bakıldığı zaman az bana göre.
  • 27-04-2013, 18:32:25
    #12
    SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oranlara bakıldığı zaman az bana göre.
    Kazancı arttırmak için neler yapılabilir hocam?
  • 27-04-2013, 18:33:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CrossWorD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazancı arttırmak için neler yapılabilir hocam?
    Bir çok şey yapılabilir. Şimdi hangisini söylesem yalan olur. Sitenin geçmişi, içeriği, hedef kitlesi vs.. vs..
  • 27-04-2013, 18:38:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Reklam yerleşiminde biraz oynama yap bence, tık oranını arttırabilirsin belki.
    Yine de güzel rakam.
  • 27-04-2013, 18:41:39
    #15
    SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok şey yapılabilir. Şimdi hangisini söylesem yalan olur. Sitenin geçmişi, içeriği, hedef kitlesi vs.. vs..
    Anladım hocam site blogger tabanlı ve 3 yıldır açık. Hedef kitlesi genel olarak güncel kelimeler üzerine kurulu olduğundan belli bir hedef kitleye hitap etmiyor.
  • 27-04-2013, 18:42:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    CrossWorD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam site blogger tabanlı ve 3 yıldır açık. Hedef kitlesi genel olarak güncel kelimeler üzerine kurulu olduğundan belli bir hedef kitleye hitap etmiyor.
    Bu bağlamda önerilebilecek en temel iki unsur vardır. Biri reklam değişimini kullanıcıyı sıkmayacak, ama gözünün önünden ayrılmayacak şekilde yapmak. Diğeri özgün içerik ile doğrudan bilgi verici şekilde ihtiyacı olan kullanıcıyı çekmek.
  • 27-04-2013, 18:45:35
    #17
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam yerleşiminde biraz oynama yap bence, tık oranını arttırabilirsin belki.
    Yine de güzel rakam.
    Reklam yerleşiminde dün biraz oynama yaptım . Tık oranı arttı gibi ama bu seferde TBM düştü sanki biraz.
  • 29-04-2013, 17:39:55
    #18
    arkadaşlar bir sorum olacak.

    Aynı bağlantı birimini 3 kez yan yana örnekteki gibi kullanabilir miyim?

    Örnek