• 30-11-2007, 22:15:50
    #19
    İmzandaki linklerse hayrına bende gerekeni yaptım
  • 30-11-2007, 22:18:21
    #20
    Gavur reklamlarınjdan birine de ben indirigandi yaptım =)
  • 30-11-2007, 22:20:10
    #21
    10 Sayfa gezip bir tıkla benden de yetiştirme kampanyasına ufak bir destek ha gayret
  • 30-11-2007, 22:22:23
    #22
    Arkadaşlar, ben korkuyorum...
    Bu işin sonu pek iyi olmayacak gibi
  • 30-11-2007, 22:23:02
    #23
    Artık yarın iyi yada kötü haberi alırız inş paranı alırsın arkadaşım bence alırsın konuyu gören herkez destek verecektir
  • 30-11-2007, 22:28:59
    #24
    ben 2 defa 99$da kalmış 1 ay beklemiştim
  • 30-11-2007, 22:29:24
    #25
    tikladim hocam ama insallah gec kalmamisimdir
  • 30-11-2007, 22:30:44
    #26
    kardes bi tane blogspot sitem war. bilmiyorum ne kadar kazanırsın ama. eğer istersen kodları wer ekliyeyim belki katkım olur
  • 30-11-2007, 22:31:25
    #27
    Arkadaşlar lütfen tıklamayın, banlanırım valla. Gerçi teşvik etmiyorum ancak bu durum farklı anlaşılır...