adsense hesabım çalındı
20
●2.285
- 19-04-2013, 02:39:18en son hangi pclerde adenseye girdiysen onların yakasına yapış keyloger falan yemişsindir büyük ihtimalle
- 19-04-2013, 02:46:53evet savciliğa suç duyurusunda bulunucam kesinlikle daha önce iş yapmıştık ve b anka hesabına para gönderdiğim birisi bu ama hesabımı geri almak için yapabiliceğim başka bişey yok mu mailini değiştirmiş hesabın
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:45:02 -->-> Daha önceki mesaj 02:43:30 --
adsense koduo ekletmek için ücretiyle burda orgeneral adlı biriyle görüştüm. aşan seyda adı ve değiştirilen adsense hesabındaki mail hamitasan04 olarak değiştirmiş
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:46:53 -->-> Daha önceki mesaj 02:45:02 --
https://support.google.com/adsense/b...pe=cant_log_in şu form var ama orda eski şifre gibi sorular yok başka bi form var mı doldurabileceğim - 19-04-2013, 02:55:07https://www.google.com/accounts/reco...jZLDtoaINZajxQ
burası var sanırım.telefon numarısı değiştirmediyse sms ile alabilirsin. - 19-04-2013, 02:56:37Benim merak ettiğim konu işin yasal kısmı.
Daha önceden böyle bir olay başına gelip savılığa şikayette bulunan var mı ? Bir de süreç nasıl gelişti ? - 19-04-2013, 03:37:30Orgeneral isimli şahıs hesapları çalıyor bilginiz olsun. https://www.r10.net/google-adsense/10...se-hesabi.html bu konudaki abimizin kardeşi de reklam yerleşimi diye teamviewerdan şifre giriyor ve hesap gidiyor. Onunla bi görüşün isterseniz birlikte dava açın.
- 19-04-2013, 08:11:31bu konuda adimin gecmesi beni gercekten cok rahatsiz ediyor.kimseye iyilik yapmayacaksin vallahi bu donemde.arkadaslara hesaplarinin ban aldigini dunden beri anlatamiyorum.reklam kodlari halen sitelerinde duruyor ama reklam yerleri bos olarak gorunuyor.sayfa kaynagindan reklam kodlari gorunuyor.
(mobilden yaziyorum)
