Moda sitesi adsense
17
●1.541
- 09-04-2013, 11:37:56senin site iyiymiş biz kazanmıyoruz o zaman gösterimin benimkinden azmışwmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temayla alakalı da olabilir
- 09-04-2013, 11:40:17Tema değil hocam yerleşim tıklanma noktaları bellidir.DenGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gösterdiğim site şuan bir nevi filtrede daha önceleri 10 - 12k gösterim oluyordu günlük getirisi ise 35 - 40 dolardan aşağı düşmezdi panda güncellemesinden zarar gördü - 09-04-2013, 11:45:09sizin adınıza üzüldüm hiti kaç dı hocam sitenin ? güncellemeden önce ve şimdi hiti kaçwmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2013, 12:02:06olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana örnek gösterebilir misiniz? Tbm 0,09 en az demek çok iddialı olmuş.
Not: Sektörde marka bir sitem var. Ben o oranları göremiyorum. Temam da en iyi optimize edilmiş en özel temalarından biri. Bence biraz abartmışsınız. Hit yükseldikçe tbm biraz düşüyor. Ayrıca konuyu açan arkadaş için söylemek istiyorum. Reklamlarda hem metin , hem görsel kullan daha çok para kazanırsın. Ayrıca reklamların yerleşimini sürekli değişirsen oran yine düşecektir. Her söylenenede bakma. Hitine göre çok iyi para kazanmışsın. Sektörde bilen çok ama para kazanan az. Allah daha çok versin İnşallah - 09-04-2013, 12:11:50Üyeliği durduruldugörsel gönderildi hocam çalışma yapıldıgında ki bilgiler oda başlangıç çalışması yapıldı yani google siteyi gerilere itmesin diye. Bizde yalan yok 0.18 leri gördüm günlük 10 dolarları gördüm 2 aylık moda siteleri ileSteven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2013, 12:18:07Evet görselinize bende cevap gönderdim. Çalışma yaptım dediğiniz sitenin TO su %1 bile değil. Yani arkadaşın tıklanma oranını hesapladığımızda o daha çok kazanmış oluyor. Sizi konuda rencide etmek istemem ama TO su %1 bile olmayan bir siteyi çalışmasını ben yaptım diye başarı hikayesi gibi bahsediyorsanız kusura bakmayın. Bu konuda gelişi güzel yerleşim yapanlar bile daha iyi oranlar yakalıyor. Tık başı 0,10 alsanız bile ortalam %2 TO olan bu arkadaşımız yinede sizden daha çok kazanmış oluyor. Kendi yorumunuzu kendi cevabınızla çürüttünüz. Günde 30 tık alan bir siteyi bu statüye sokmak doğru olmaz. Hit yükseldikçe bu rakamlar oturur.
temayla alakalı da olabilir
