Evet görselinize bende cevap gönderdim. Çalışma yaptım dediğiniz sitenin TO su %1 bile değil. Yani arkadaşın tıklanma oranını hesapladığımızda o daha çok kazanmış oluyor. Sizi konuda rencide etmek istemem ama TO su %1 bile olmayan bir siteyi çalışmasını ben yaptım diye başarı hikayesi gibi bahsediyorsanız kusura bakmayın. Bu konuda gelişi güzel yerleşim yapanlar bile daha iyi oranlar yakalıyor. Tık başı 0,10 alsanız bile ortalam %2 TO olan bu arkadaşımız yinede sizden daha çok kazanmış oluyor. Kendi yorumunuzu kendi cevabınızla çürüttünüz. Günde 30 tık alan bir siteyi bu statüye sokmak doğru olmaz. Hit yükseldikçe bu rakamlar oturur.