Bilgisayar manyakları... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayar manyakları...
4
●
206
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Bilgisayar manyakları...
15-11-2007, 14:50:15
#1
TRN
Arkadaşlar bu resimdekilere benzeyen varmı aramızda
15-11-2007, 14:59:55
#2
noxious
ben ilk resime biraz benziyorum
15-11-2007, 16:02:52
#3
ManuaL
Misafir
3. resim ne öyle yahu direk bağlanmış olaya
15-11-2007, 16:03:51
#4
My_X
Üyeliği durduruldu
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3. resim ne öyle yahu direk bağlanmış olaya
hayattan bağlarını koparmış
15-11-2007, 17:22:51
#5
WvaKKaS
ilk resim benim calısdıgım firmadaki gibi 2 bilgisayarım vardı odam da + birde laptop sürekli bi ona bir ona bir ona
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler