• 09-01-2013, 12:01:22
    #2
    lol benim kanal tam ben paylaşcaktım
  • 09-01-2013, 12:11:23
    #3
    EN çok şu motora arkadan dokundurana güldüm ya
  • 09-01-2013, 12:53:52
    #4
    komik gerçekten çok güldüm ama çok gülme gelir başına derler ya o yüzden geri aldım gülüşümü
  • 09-01-2013, 13:16:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rusya böylemi gerçekten..
  • 09-01-2013, 17:17:15
    #6
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya böylemi gerçekten..
    O tabi hocam bunlar sadece normal bir günde olanlar. Sen bir de ramazan bayramında gör kazaları.
  • 09-01-2013, 17:28:48
    #7
    03:21 - Adam kepçe sanki çarpışan araba oynuyor.
    05:43 - Adamlar kaza yapıyor, sanli hiç birşey olamış gibi arabayı yol ortasında bırakıp gidiyorlar.
  • 09-01-2013, 17:46:45
    #8
    Dehşet bir video
  • 09-01-2013, 17:58:19
    #9
    Sinyal vermek yok, hatalı sollama, dikkatsiz kullanım, alkollü araç kullanma, deli cesareti ve adrenalini => sonuç bu ruslar manyak dostum